Reklamacije na oštećenje u transportu:
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe:
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Zamjena veličine i zamjena artikla za drugi:
Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamjene.
Zamjena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.
U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da vam proizvod zamijenimo za ispravan, a sve troškove snosi naša prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
U slučaju zamJene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamjenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamjena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zamjeni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u cijeni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamjene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Reklamacioni list možete skinuti ovdje: